دانلود بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز 2021

دانلود بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز 2021
لینک دانلود محصول
بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز
این محصول در قالب فایل word و در 427 صفحه تهیه و تنظیم شده است.
توجه :
شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.
فهرست مطالب
فصل اول: (تعریف مساله
1-1تعریف کلی مساله………………………………………………………………………………………………………………………………….. 13
1-2 نیاز به مطا لعه در مورد مساله……………………………………………………………………………………………………………….. 15
1-3 اثرات مهم مطالعه بر مساله از نظر بهبود آن………………………………………………………………………………………. 16
1-4 اهداف و فرضیات…………………………………………………………………………………………………………………………………… 18
1-5دامنه اثر مساله در جامعه علمی و اجتماع……………………………………………………………………………………………. 18
1-6 محدودیت هاوچهار چوب پروزه…………………………………………………………………………………………………………… 19
1-7 مقدمه و تاریخچه…………………………………………………………………………………………………………………………………… 21
فصل دوم: (كاووش در متون)
2-1طبقه بندی و مقدمه و اظهار بكر بودن متون…………………………………………………………………………………………. 26
2-2 بررسی مقالات…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 34
2-3 بررسی تزها و پایان نامه ها…………………………………………………………………………………………………………………….. 41
2 -4 بررسی كتابها……………………………………………………………………………………………………………………………………. 140
فصل سوم: (روش تحقیق)
3-1- روش بكار گرفته شده و دلایل آن……………………………………………………………………………………………………. 141
3-2 دستورالعمل جمع آوری اطلاعات و روشهای بكار رفته…………………………………………………………………. 148
3- 3 تعاریف ، اختصارات و نشانه های ریاضی………………………………………………………………………………………….. 150
3- 4منطق سیستم تصمیمگیری……………………………………………………………………………………………………………….. 152
3-4-1پنج گام اساسی تا تصمیمگیری نهایی……………………………………………………………………………………………. 152
3- 5 ارائه مباحث ضروری علمی………………………………………………………………………………………………………………… 154
3-6 سابقه و رژیم ترافیكی………………………………………………………………………………………………………………………….. 154
3- 8 معیارهای محدود كننده فنی…………………………………………………………………………………………………………….. 155
3- 9معیارهای آزمایش و كنترل……………………………………………………………………………………………………………….. 155
3-10 مطالعات و تحلیلهای تكمیلی………………………………………………………………………………………………………….. 156
3- 11تحكیم بستر علمی قضیه و بكارگیری سیستماتیك آن……………………………………………………………….. 156
3- 12 معیارهای ارزیابی مقایسه و مدل انتخاب نوع سیستم روسازی…………………………………………………. 157
3-12-1معیارهای ارزیابی و مقایسه……………………………………………………………………………………………………………. 157
3-13انواع خطوط با دال بتنی…………………………………………………………………………………………………………………….. 160
3-14 مدل ارزیابی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 161
3- 15لایه داخلی مدل ، ابزار تحلیل هزینه طول عمر روسازی……………………………………………………………… 161
3- 16لایه میانی : تاثیرات بالقوه اعمالی از مسیر…………………………………………………………………………………….. 166
فصل چهارم: (گردآوری اطلاعات)
4معرفی خطوط با دال بتنی………………………………………………………………………………………………………………………. 170
4-1معرفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 170
4-2خطوط بابالاست دربرابرخط بادال………………………………………………………………………………………………………… 171
4-1-1خط با بالاست…………………………………………………………………………………………………………………………………… 172
4-1-2خط با دال……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 172
4-2طراحی روسازیهای دارای خط بدون بالاست……………………………………………………………………………………. 174
4-3بلاكها یا تراورسهایی مدفون در بتن……………………………………………………………………………………………………… 176
4-4طراحی های روسازیهای خطوط با دال………………………………………………………………………………………………… 179
4-5توسعه كیفیت یكپارچگی سیستم……………………………………………………………………………………………………….. 181
4-6خط زوبلین………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 190
4-7خط با بستر بتن آسفالتی……………………………………………………………………………………………………………………… 194
4-8دالهای پیش ساخته………………………………………………………………………………………………………………………………. 197
4-9-1خط با دال شینكانسن………………………………………………………………………………………………………………………. 198
4-9-2 خط با دال بوگل……………………………………………………………………………………………………………………………… 205
4-10دالهای یكپارچه و ابنیه فنی………………………………………………………………………………………………………………. 207
4-11ریل مدفون……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 210
4-11-1خصوصیات ریل مدفون………………………………………………………………………………………………………………….. 210
4-11-2ساخت خط ریل مدفون…………………………………………………………………………………………………………………. 211
4-11-3تجربیات اجرایی ریل مدفون…………………………………………………………………………………………………………. 215
4-11-4خط عرشهای………………………………………………………………………………………………………………………………….. 217
4-13سازه های ریل با تكیه گاه پیوسته و مهار شده………………………………………………………………………………… 225
4-12-1خط كوكن………………………………………………………………………………………………………………………………………. 225
4-12-2ریل قاشقی با تكیه گاه پیوسته…………………………………………………………………………………………………….. 229
4-12-3 ریلهای مهار شده در جان…………………………………………………………………………………………………………….. 230
4-13 EPS به عنوان مصالح بستر در سازه خط با دال راه آهن……………………………………………………………. 233
4-13-1معرفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 233
4-13-2سازه های خط با دال بتنی با زیر اساس EPS………………………………………………………………………….. 234
4-13-3عملكرد استاتیكی…………………………………………………………………………………………………………………………… 235
4-13-4ایفای نقش دینامیكی……………………………………………………………………………………………………………………… 236
4-13-5كاربردها……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 238
4-14خاصیت ارتجاعی خط………………………………………………………………………………………………………………………… 239
4-15مقتضیات سیستم……………………………………………………………………………………………………………………………….. 240
4-15-1مقتضیات زیرسازی…………………………………………………………………………………………………………………………. 241
4-16-2مقتضیات خط با دال بتنی در تونلها……………………………………………………………………………………………… 245
4-16-3مقتضیات خط با دال بتنی روی پلها……………………………………………………………………………………………… 246
4-17تجربیات عمومی با سیستمهای خط با دال………………………………………………………………………………………. 249
4-18نتیجهگیری و پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………… 252
4-19 المانهای تشكیلدهنده خطوط با دال بتنی…………………………………………………………………………………….. 252
4-20ریل……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 255
4-21پابند………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 256
4-22تراورس…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 256
4-23تكنیك های ساخت ، تولید……………………………………………………………………………………………………………….. 258
4-24انواع ساخت……………………………………………………………………………………………………………………………………… 259
4-25نقاط تكیه گاهی مجزا ریل با تراورس ها…………………………………………………………………………………………… 260
4-25-1روش ساخت مدفون……………………………………………………………………………………………………………………….. 261
4-25-2روش ساخت رهدا………………………………………………………………………………………………………………………….. 261
4-25-3روش ساخت رهدا در خاك ریزی و خاك برداری ها………………………………………………………………… 262
4-25-4روش ساخت رهدا در تونل ها……………………………………………………………………………………………………… 263
4-25-5روش ساخت BERLIN… 265
4-25-6روش ساخت HEITKAMP…………………………………………………………………………………………………….. 261
4-25-7روش ساخت SBV………………………………………………………………………………………………………………………. 269
4-25-8روش ساخت ZÜBLIN…. 269
4-27ساخت تراورس های غیر مدفون……………………………………………………………………………………………………….. 271
4-27-1روش ساخت SATO…. 272
4-27-2نوع ساخت FFBS-ATS-SATO………………………………………………………………………………………….. 276
4-27-3نوع ساخت ATD…………………………………………………………………………………………………………………………. 276
4-27-4روش ساخت BTD………………………………………………………………………………………………………………………. 278
4-27-5روش ساخت . WALTER……………………………………………………………………………………………………….. 279
4-27-6روش ساخت GETRAC…………………………………………………………………………………………………………… 280
4-27-7نقاط تكیه گاهی گسسته ریل بدون تراورس ها………………………………………………………………………….. 282
4-28انواع ساخت سازه خط یكپارچه………………………………………………………………………………………………………… 282
4-28-1روش ساخت GRASS TRACK………………………………………………………………………………………….. 283
4-28-2روش ساخت HOCHTIEF / SCHRECK – MIEVES / LONGO……………………. 284
4-28-3روش ساخت FFC……………………………………………………………………………………………………………………….. 285
4-28-4روش ساخت BES……………………………………………………………………………………………………………………….. 286
4-28-5روش ساخت BTE………………………………………………………………………………………………………………………. 287
4-29انواع ساخت پیش ساخته…………………………………………………………………………………………………………………… 288
4-30تكیه گاه ریل پیوسته………………………………………………………………………………………………………………………….. 289
4-30-1روش ساخت INFUNDO………………………………………………………………………………………………………… 289
4-31خطوط با پابند های گیره ای……………………………………………………………………………………………………………… 291
4-31-1روش ساخت SFF………………………………………………………………………………………………………………………. 291
4-31-2روش ساخت SAARGUMMI…………………………………………………………………………………………….. 292
4-32پیشرفت های دیگر……………………………………………………………………………………………………………………………… 292
4-33خطوط دارای تراورسهای قابی……………………………………………………………………………………………………………. 293
4-34خطوط نردبانی……………………………………………………………………………………………………………………………………. 297
4-35نتیجه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 298
فصل پنجم: (نتیجه گیری)
5-1-تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………………………………. 302
5-2- سیستم های قطار سبك (LRT)……………………………………………………………………………………………………. 302
5-3- مترو………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 303
5-4محیط زیست و حفظ آن در حمل و نقل شهری………………………………………………………………………………… 304
5-5- ویژگی های خطوط قطار شهری………………………………………………………………………………………………………. 306
5-5-1- ایمنی كامل…………………………………………………………………………………………………………………………………… 307
5-5-2- حداقل تعمیرات……………………………………………………………………………………………………………………………. 307
5-5-3- زیبائی و پاكیزگی بستر خط و سهولت نظافت…………………………………………………………………………… 307
5-5-4- حداقل لرزش و سر و صدا 308
5-6- شرائط محیطی شهرستان تبریز………………………………………………………………………………………………………… 308
5-7پارامترهای مهم طراحی خطوط قطار شهری ……………………………………………………………………………………. 309
5-7-1 عرض خطوط …………………………………………………………………………………………………………………………………. 309
5-7-2 حداقل شعاع قوس افقی ………………………………………………………………………………………………………………. 310
5-7-3 قوسهای قائم Vertical curve …………………………………………………………………………………………………. 310
5-7-4 حداكثر شیب و فراز Max gradient……………………………………………………………………………………….. 310
5-7-5 فواصل محوری خطوط Centre to centre track………………………………………………………………… 310
5-7-6 دور خطوط Superelevation…………………………………………………………………………………………………… 311
5-7-7 سرعت…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 311
5-7-8 بار محوری Axle load………………………………………………………………………………………………………………… 312
5-7-9 شیب عرضی ریلها……………………………………………………………………………………………………………………………. 313
5-7-10 مشخصات ابعادی سكوها………………………………………………………………………………………………………………. 313
5-7-10-1- طول سكوها……………………………………………………………………………………………………………………………. 313
5-7-10-2- ارتفاع سكوها………………………………………………………………………………………………………………………….. 313
5-7-10-4-عرض سكوها……………………………………………………………………………………………………………………………. 314
5-11- اندازه قواره خطوط………………………………………………………………………………………………………………………….. 314
5-11-1- اندازه قواره خطوط در مسیر روباز Clearance gauge open…………………………………………. 314
5-11-2- اندازه قواره خطوط در مسیر تونل Clearance Gauge in Tonnel…………………………….. 315
5-12انواع تیپ خطوط قطار شهری…………………………………………………………………………………………………………… 315
5-12-1- خطوط شهری همسطح AT GRADE TRAK……………………………………………………………… 315
5-12-2- خطوط شهری زیرزمینی( مترو ) UNDER GROUND…………………………………………….. 316
5-12-3 خطوط شهری در ارتفاع ELEVATED TRACK…………………………………………………………… 316
5-12-4 خطوط با ترافیك مختلط MIXED TRAFFIC………………………………………………………………… 317
5-12-5خطوط مستقل INDEPENDENT…………………………………………………………………………………….. 317
5-12-6- گزینه پیشنهادی خطوط قطار شهری تبریز……………………………………………………………………………… 318
5-13ساختمان خطوط قطار شهری……………………………………………………………………………………………………………. 319
5-13-3- نقش روسازی خطوط…………………………………………………………………………………………………………………. 320
5-13-4- شرح خطوط با بستر بالاستی Ballasted Track………………………………………………………………. 321
5-13-5- شرح خطوط با بستر مختلط بالاستی و بتنی…………………………………………………………………………… 321
5-13-6- شرح خطوط با بستر بتنی SLAB-TRACK…………………………………………………………………….. 321
5-13-7- تیپ های مختلف روسازی خطوط…………………………………………………………………………………………….. 322
5-13-7-1- خطوط با پانل های نردبانی روی بستر تراكم یافته زیرسازی……………………………………………… 322
5-13-7-2- خطوط با تراورس چوبی روی بستر بالاستی……………………………………………………………………….. 323
5-13-7-3- خطوط با تراورس بتنی روی بستر بالاستی…………………………………………………………………………. 324
5-13-7-4- خطوط با بستر بتنی………………………………………………………………………………………………………………. 326
5-14- ریل……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 326
5-15- تراورس…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 332
5-15-1- تراورس چوبی……………………………………………………………………………………………………………………………… 333
5-15-2- تراورس فلزی………………………………………………………………………………………………………………………………. 334
5-15-3- تراورس بتنی………………………………………………………………………………………………………………………………. 335
5-16-سیستم اتصال ریل به تراورس (پابند ریل )……………………………………………………………………………………. 336
5-16-1پابند صلب……………………………………………………………………………………………………………………………………… 337
5-16-2- پابند ارتجاعی………………………………………………………………………………………………………………………………. 338
5-17- اتصال ریل ها…………………………………………………………………………………………………………………………………… 340
5-18-جوشكاری ریلها…………………………………………………………………………………………………………………………………. 341
5-19- میراكننده ها……………………………………………………………………………………………………………………………………. 345
5-20- جذب انرژی ارتعاشی و صدا در خطوط بالاستی………………………………………………………………………….. 351
5- 21 سوزنها و نقش آنها……………………………………………………………………………………………………………………………. 353
5-22مقایسه فنی و اقتصادی خطوط با بستر بتنی و بالاستی…………………………………………………………………. 355
5-22-1- مزایا و معایب خطوط با بسترهای بتنی……………………………………………………………………………………. 357
5-22-2- مقایسه اقتصادی بسترهای بتنی و بالاستی……………………………………………………………………………… 359
5-23- استانداردهای حمل و نقل ریلی بین شهری………………………………………………………………………………….. 365
5-25- حداكثر سرعت…………………………………………………………………………………………………………………………………. 368
5-26- محاسبه مقطع ریل بر اساس بار محوری……………………………………………………………………………………….. 369
.5-27- حجم ترافیك سالیانه (تناژ بار و مسافر سالیانه )…………………………………………………………………………. 370
5-28-هزینه تهیه و تدارك ریل برای هر كیلومتر خط……………………………………………………………………………. 376
5-29تعریف و نقش تراورس در خط………………………………………………………………………………………………………….. 377
5-30- فواصل تراورس ها……………………………………………………………………………………………………………………………. 387
نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 392
معرفی موضوع به منظور تحقیقات بعدی……………………………………………………………………………………………………. 393
منابع و ماخذ…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 394
دانلود بررسی روسازی های بتنی در حمل و نقل ریلی با نگاهی به متروی تبریز 2021
لینک دانلود محصول